Secrets

Hejsan igen!
gör mig redo och taggar duktigt inför min resa in till stan! Blir att sova över hos Patricia tonight, och vi ska båda två göra en läskig sak först, vad det är berättar jag inte än! Det kommer komma upp bild här, om jag ens vågar göra detta vill säga, så håll utkik!
Har länge velat ha det här, så nu jävlar ska det bli av! WHIOO, tagga.
För övrigt har det hänt en hel del just nu, som jag helst inte vill nämna på bloggen. Så min dåliga uppdatering har lite med det att göra, ber så hemskt mycket om ursäkt!
well, har packat min väska och sticker med 16.52 bussen härifrån. Men som sagt, bild kommer upp här, så håll utkik!
Vi hörs senare peeps.
x/J

även glömt att nämna att jag faktiskt är lite rödhårig nu, hihi

Kommentarer
Postat av: Miss London

Finast är du! § Och lilla pluttan, jag älskar dig. Räkna alltid med mig, jag lovar att ställa upp -okej? "Real friends are never apart, maybe in distance but never in heart." §

2012-01-28 @ 18:46:22
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0