Tattoo - Dare to dream.

Hejsan! :)
Idag har jag varit uppspelt hela dagen, bara väääntat på den här dagen, o nu har den äntligen kommit! Klockan blev runt tre när jag och pappa åkte iväg till Vimmerby för att jag skulle tatuera mig!
Dennis, som tatueraren hette, var GRYYYMT bra, dessutom snygg ;)
Satt helt spänd, blev mer o mer nervös, kände mig yr och började kallsvettas, men jag tog mig igenom det och den var över på cirka tio minuter!
För er som undrar hur ont det gjorde, det går fan inte beskriva asså, men jag kan säga det Dennis sa till mig innan jag skulle börja, det känns som att skära sig riktigt långsamt fast mycket mildare. Kanske inte det roligaste o höra innan man skulle sätta igång, men det gick kanoners i alla fall! Riktigt nöjd är jag!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Ellen

SVAR: Ja, äntligen tog jag tag i det! :D Och jag måste bara fråga är det på riktigt?! Nu snackar jag om tatueringen, är den riktig? För jag kommer ihåg den där gången du la upp en fotoshoppad bild på facebook där du hade rosa hår.. Är detta ännu ett José skämt, eller har du sån stake så du verkligen har vågat tatuera dig??????♥

2012-06-20 @ 14:09:26
URL: http://ellenhjartamode.blogg.se/
Postat av: anida

snygggastteeee JAAAAAAAAAA SETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

2012-06-21 @ 23:13:02
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0