Bloggtorka

Hallå alla underbara!
Sämst uppdatering har det varit här, har haft en ordentlig bloggtorka, inte haft en aning om vad jag ska skriva. Veckan har flytit på av bara den, och nu är även helgen slut, gråter en skvätt.
Dessa två kommande veckor, 12&13, är det APL för frisörernas del. Ska bli riktigt kul att komma ut till salongen igen, kan knappt bärga mig! Kommer dock sakna alla fina i skolan, som jag inte kommer träffa under dessa två veckor, blä.
Kommer sakna dig underbara Anida, have fun in Kroatien nu, så ses vi om en månad!
Blir även bio denna vecka, på torsdag för att vara mer exakt, och jag håller på att spricka. JAG VILL SE DEN NU. Tagga smygpremiär av The Hunger Games med izrooor and the brudz.

Jag återkommer snart igen, ha det gött!
xoxo/J


Kommentarer
Postat av: anida

ASGFHJ KOMMER SAKNA MIN ONE DIRECTION FRIEND, HUR SKA DET GÅ?!?!, men nör jag kommer tillbaka d jävlar ska vi se dom!!! <3

2012-03-18 @ 12:34:48
URL: http://anidas.blogg.se/
Postat av: Maria

Ni kan skypa? - HAHAHAH! Kommer lilla jag och lägger mig i (a) HAHAH, förlåt -

VI MÅSTE VA SNART! DU HADE NAMNSDAG OCH VET DU VAD DET ÄR FÖR DAG PÅ SÖNDAG?! VÅFFELDAGEN! GÖRA VÅFFLOR DU OCH JAG?! DÅ BLIR DE BRÄNDA :D HAHAHHA, poss på dig! §§

2012-03-19 @ 20:09:36
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0