new hair

yesbox, i onsdags på min APL salong färgade min handledare mitt hår! Färgen på bilderna gör sig inte rättvisa, men man kan se lite, mitt underhår är mörkare än det brun/röda överhåret.
Blev riktigt nöjd, var så trött på min grymt fula utväxt + det matta röda. usch, skönt med lite nytt o fräscht!
Sista dagen på APL:en i morgon, sad.. very very sad. men saknar alla i skolan, så ska bli roligt o se dem igen!
Klippte även min första kund idag, über skooojjj!! Längtar verkligen tills man kommer igång ordentligt!

I morgon blir det att gå direkt till mamma efter APL:en, och spendera min helg där, och idag, om exakt 2 veckor..... är jag i ullared. åååh, ska bli så underbart att få in lite nytt i garderoben! :)
Hoppas ni har en bra helg, min uppdatering kommer nog vara = 0 i helgen, (inte för att den har varit så mycket bättre i veckan...) så ni får helt enkelt klara er utan mig.. haha, skämt åsido, ha det underbart så ska jag försöka komma in i blogg-rytmen igen till veckan som kommer!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: anida

FETTT SNYGGG!! SAKNAR DIIG<3

2012-03-30 @ 19:48:27
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0