Life would be so much easier with you

Hej alla fina :)
Soft dag i skolan, gjorde färdigt min baluppsättning (se tidigare inlägg), nu ska det bara skrivas en rapport där ALLT ska dokumenteras. Skjut mig?
Efter skolan åkte jag hem, käkade lite innan pappa och jag drog ut för att övningsköra. När vi kom hem igen, var jag så trött att jag inte orkade springa, men efter att datorn fuckade sig och var min värsta fiende och allt annat var åt helvete, drog jag ut på en skön runda i alla fall, vilket var jävligt uppfriskande! Humöret blev mycket bättre när jag kom tillbaka!

Nu väntas lite tv-tittande innan lite sömn!
I morgon är det matte nationella + utvecklingssamtal, yay, not.
Ha det så bra,
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0