Sommarlovets slut..

Hej svejs i ovädret!
Hur har ni det era vackra människor? Jag ber (som vanligt) om ursäkt för att jag inte bloggat. Denna sommar börjar lida mot sitt slut, och jag kan säga att den inte blev som jag tänkt mig, men ändå så fruktansvärt positiv!
Jobbet har tagit upp mesta dels av min tid, så träffat så många vänner har jag inte gjort, vilket är väldigt tråkigt, vi som lovade att vi skulle ses i sommar tjejer! ;)
I fredags var min sista jobbdag på Coop Extra i Västervik, tråkigt men skönt att jag hinner få lite ledighet innan skolan drar igång igen.
Den vecka som återstår av sommarlovet, ska spenderas på bästa sätt (♥) umgås med finaste Emma, åka till Jeanette i Överum för lite hyss som förr i tiden, gud så länge sen det är sen vi sågs sist, jag saknar dig maaaasssooor!!! Blir troligtvis en tripp till smultronstället någon dag i veckan också om vädret tillåter med den bästaste av all tider!
Lovar att återkomma snart, förhoppningsvis med lite roliga nyheter!
Ha det så bra, och ta hand om er!
En bild från midsommar!
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0