Finmiddag med mitt ♥

Tjuullahopp alla fina, en super glad tjej tänkte bara kolla in och säga hej, samt berätta om gårdagen!
I går bjöd min fina mig på middag på statshotellet i Västervik. Förätten bjöd de på, någon slags gravad lax med lite tillbehöver, till varmrätt åt vi black and rock, då vi stekte vårat eget kött på en sten och till det åt vi klyftpotatis med lite såser, och tillsist till dessert åt vi  vaniljpannacotta med lime gelé-överdrag med en citron skorpa till, allt var så sjuuukt gott!! Tack så mycket mitt hjärta, jag älskar dig!♥
När vi kom hem tittade vi på tv och myste mätta och belåtna, det dröjde inte länge innan karln somnade hihi! 
 
outfiten igår, + mitt nya favolack!
 
mitt ♥
 
xoxo/J
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin du är :') låter så mysigt *-*

2013-02-26 @ 20:34:10
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0