Onsdag - färmodell på schemat

Gokväll, hoppas allt är finfint med er, jag själv mår alldeles underbart!
Hade färgmodell i skolan idag, skulle göra yessica ljus. Ljusade upp henne 4 steg (högsta steget) under denna färgning och om en månad ska hon komma tillbaka till mig och slinga det ännu ljusare. Resultatet blev en varm ljusbrun, detta är dock bara tillfälligt.
Vi är en bra bit på vägen iaf! :)
 
När jag kom hem käkade jag lite, och nu sitter jag här, redo att plugga körteori, men tänkte blogga lite först så Joanna slutar klaga på mig, puss sötis! :*
I morgon äre praktik, och sedan på kvällen drar jag till min finaste!!!
Hörs troligtvis i morgon, 
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0