The Lord of the rings

Hejsan!
Har inte bloggat något eftersom jag varit hos vickan fredag-lördag. Vi satt vid datorn, var ute och chilla och spelade Lord Of The Rings typ. Vi blev dö sura flera gånger tack vare att vi inte kunde komma på hur man skulle göra för att klara uppdraget, men bäst som vi är, lyckades vi! :]
När jag kom hem igår var jag trött som fan, men bestämde mig för att ladda hem the lord of the rings-filmerna. Idag har jag sett klart på alla. Dö bra är dom, dör varje gång jag ser dom mihih :)
Skapligt weird att jag lyckas gråta till filmerna med.. det är liksom typ action/fantasy o jag sitter o bölar? haha


dude, he's hot!
Nu hade jag tänkt att dra mig till sängs. Är hur trött som helst + att det är skola i morgon.
God natt,
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0