My client for today.

Halloj!
Idag är det måndag, vilket betyder att det var skola igen. Var i salongen today, mycket skoj!
Vi gick igenom schamponeringstekniken, sedan fick vi även tvätta håret på varandra, sjuuukt skönt! Höll nästan på att somna, haha!
Efter lunchen var det dags för lite styling på dockorna. 
Testade på att göra en 'fiskbensfläta', vilket jag faktiskt aldrig gjort förut. Jag kan minnas att jag letat på internet efter en bra beskrivning, men det var så svårt att göra på sig själv så jag gav upp. Men denna blev jag faktiskt riktigt nöjd med!

Nu ska jag chilla resten av eftermiddagen, är så sjukt trött! I morgon är det vanliga lektioner på gymnasiet som gäller.
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0