What does she have, that I don't?

Hejsan.
Precis som jag misstänkte, skulle det inte bli någon bloggning. Jag satt dock vid datorn, men hade helt enkelt ingen lust att blogga.
Vad har jag gjort då?
Jo, i onsdags blev det bio med Maria(♥), tittade på Rise of the planet of the apes (trailer finner du här)
Filmen var helt amazing! Trodde inte den skulle vara så bra, ärligt talat så tittade jag bara för att Tom Felton(♥) medverkade i den, men den var helt över mina förväntningar! Var så inne i filmen att jag inte tänkte på det som hände runt omkring mig, haha. Ni måste gå och se den!
Innan bion var vi lite på stan, hittade ett par adidas-shorts till idrotten, en rakhyvel och en present till min bonusmamma (som fyllde år i söndags, grattis till henne!♥) Blev även en sjukt mysig fika på Nilssons. Efter bion gick jag till mamma efter att ha lämnat den underbara vid resecentrum.
I torsdags var jag nere på stan en gång till, fast denna gång med mamma och lillasyster. Spelade lite minigolf och så.
I fredags blev det att chilla, även idag innan jag åkte hem till pappa igen. Det var nog allt, haha!
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh filmen var helt awesome! :D Och Tom såg inte så dålig ut! ;)

Vi måste va snart igen! :)) §§§§

2011-08-20 @ 22:33:26
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0