my very own christmas love

Tjulleluuu!
Sista riktiga skoldagen är nu över, eller okej, den var över sen klockan 11 idag haha!
Började morgonen med matte, gjorde inte ett skit, snackade bara typ, woopps! Efter det hade vi engelska, vi skulle egentligen ha kollat klart på filmen vi påbörjade i går, men allt fuckade sig så fick bli nått quiz isället, rätt kul de med :)
Till sist, svenska! Vi som lämnat in våra arbetsrapporter behövde inte ha lektion, så slutade istället runt 11. Sedan dags för lite lunch, julbord, äckligt som bara den, fick inte ens julmust + att vi stod i 15 minuter i kö för att sedan äta på 3 minuter, kändes lagom nödvändigt.. eller?
Yeppp, sen umgicks jag lite med linnea och hennes friends + the boyys, tills dom skulle ha idrott, så följde dom till idrottssalen. På vägen dit hade vi lite snöbollskastning och mulning, skojjjjsigt!
And theeeen, gick jag till mamma för att klä granen tillsammans med lillasyster och klippte hennes hår innan det var dags för mig att dra hem.
Nu ligger jag och chillar galet i sängen, ska kolla dagens avsnitt av julkalendern också hihi :)
Ni får ha det så underbart bra tills vi ses nästa gång!
x/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0