Beautiful Day

Hejsan allihopa!
Jag hoppas alla hade en underbar dag igår, för det hade jag! Dagen spenderades med underbara Maria!
Vi drog in till stan med bussen, gick av vid Åhléns där vår shopping-runda började. Vi gick runt på alla möjliga affärerna, passade på medan vi ändå var i stan haha :)
Jag hittade 3 saker, eller 3 klädesplagg och 1 annan sak. Visar upp vad jag köpt i ett annat inlägg!
Efter vår shopping gick vi vidare till Hemköp där vi köpte med oss lite fika, som vi sedan åt i stadsparken på en filt. Där spenderades många härliga timmar med mycket skratt, prat, gott att äta/dricka och kameran får vi inte glömma! Tog en hel del knäppa kort, haha.
Sedan var det planerat att vi skulle ta bussen hem igen, vi gick bort till hållplatsen, men bussen skulle tydligen inte åka till den hållplatsen den dagen, så vi missade den helt enkelt. Oss gjorde det inget självklart, att missa bussen betydde mer stan och mer underbart umgänge! Vi tog en tripp tillbaka till H&M, där jag hittade två av mina plagg som jag köpte och Maria hittade ett.
Sedan drog vi oss till rececentrum, snackade hela resan hem. Detta måste göras om så snart som möjligt :)§

Att tappa kontakten med dig när gymnasiet börjar, får verkligen inte hända. Du&jag.§


Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Dagen var helt uuunderbar! Vi måste verkligen göra om det snart, innan jag hinner sakna dig för mkt! >.<

Kan köpa en till sån där donut åt dig, haha!

Poooooss! §§

2011-07-07 @ 15:32:49
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0