Ankarsrum, avslutningskvällen 2011.

Efter vi varit och ätit på Sahara, drog jag och pappa och handlade lite grejer tills kvällen. När vi kom hem packade jag lite, lekte även med min nya telefon, Yes I like it. En xperia x10 mini pro. Sedan när klockan närmade sig halv sex åkte vi först och hämta maria innan pappa skjutsade oss till Ankarsrum. Drog till Tullan först, efter ett tag kom Ellinor. Vi chillade lite i husvagnen innan vi åkte ner och badade. Skönt i vattnet, tyvärr har jag blivit lite smått sjuk, inte okej.
Vi åkte sedan och lämnade badkläderna innan vi åkte till affären och köpte med oss glass hem, mums! Mycket skratt på vägen tillbaka till husvagnen, det gillas. Satte sedan igång och grilla lite korv samt marshmallows som vi sedan la mellan två mariekex, fett jävla gott. Dröjde inte länge innan vi fick ont i magen, så vi släckte grillen innan vi gick in i husvagnen igen. Där inne lekte vi med ballonger som vi blåst upp tidigare samma dag. Hur roligt kan man ha egentligen?
Det blev inte mycket sömn för min del den natten, sov väl cirka 3 timmar. Åkte sedan hem kring klockan 10 idag. Och nu sitter jag här, fett trött. Funderar på att sätta på en film och titta på.
Hörs någon annan gång!
Puss/J







Sammanfattar denna kväll/natt som EXTREMT JÄVLA ROLIG! WHIOO, THE PEARLPOWER!


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

SV: tack så mycket! Jag kommer gå estet - musik :)

2011-06-19 @ 00:06:10
URL: http://typblondiin.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fan vad fet jag ser ut att va :( skapligt kul var det iaf :D får fan göra om det :D poss!

2011-06-19 @ 17:24:23
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0