Kalmar 3/6-2011

Tjosan :)
Bloggade aldrig något igår, men jag var typ ute hela dagen och tittade sedan på film på kvällen så, hehe.
Gick upp vid halv 8 ungefär, fixade i ordning mig innan vi drog till Kalmar kring halv 9. Bilfärden kändes extremt lång i tanke på att det var så jävla varmt, men det gick ändå.
När vi väl var framme åkte vi till köpingcentret MODE.
Köpte mig ett par skor, t-shirt och en sommarklänning som jag hade tänkt att ha på mig på avslutningsmiddagen som vi ska ha den 10 juni :)
Hann dock inte gå in i alla affärer, vi var tvungna att dra oss hemåt. Vi hade med oss våran hund (trodde inte att det skulle bli så varmt som det blev), hon klarade inte mer värme så var tvungna att dra. Det tyckte inte jag var så roligt, så jag var lite sur, men kom över det lite senare haha (a)
Vi köpte hem pizza som vi åt senare. Solade sedan och på kvällen tittade jag på Wallander-Bröderna. Har sett den innan men tycker Ola Rapace är så snygg + att han är en jävligt bra skådis så älskar dom filmerna ;)

skön t-shirt så här på sommaren



Sköna sandaletter, utåt
inåt
Sommarklänningen
korsad frame vid bysten
detaljer, fina rosetter på sidorna. Ignorera snöret som är bredvid -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0