Skolavslutning 2011, I Will Always Remember You, 9A♥

Hejsan. Hann ju inte berätta om avslutningen igår, så jag får göra det idag istället :)
På morgonen gick jag upp ännu tidigare så jag hann locka mitt hår och sminka mig och allt. Var så jävla stressad, var knappt klar när det var 5 minuter kvar innan bussen gick. Men pappa skjutsade upp mig till bussen även om det bara är typ.. 20 meter? haha

När jag väl kom till skolan var det dags att samlas i klassrummet för lite information innan vi gick upp till aulan där det var utdelning av idrottspriser och lite annat. Gick sedan tillbaka till klassrummet, fikade lite och tittade på några bilder från när vi hälsade på, våren innan vi skulle börja sjuan, och skolfoton. Kul kul!
Sedan fick vi mingla runt lite, snacka, fota osv, innan vi drog till idrottshallen där vi tyvärr var tvungna att ha avslutningen. Vädret var inte det bästa precis, så därför vi var där. Men det blev mycket lyckat ändå :)
Fick ett stipendium för NO, lite smått roligt eftersom det inte är det roooligaste ämnet jag vet, haha.
En hel del tårar sedan när det var dags att krama om klasskompisarna, dock hann jag inte säga hejdå till alla eftersom vissa försvann snabbt därifrån. Men förhoppningsvis syns vi någon mer gång!
Tyvärr är bilderna ganska suddiga, min pappa är ingen mäster fotograf direkt...
nervositeten o stressen bara lyser ju..
klänningen
facelook. Tagen EFTER avslutningen, så mascaran är lite klumpig.
avslutningen
intågning. Bättre bild på min 'kavalje' kommer nedan.
Stipendium.
Stipendium. Killen längst åt höger(Jimi) var min kavalje.

Betygutdelning 9A, några av klassen
betygutdelning 9B. Några av klassen. 9C glömde jag ta bild på, ooopsii!
Tårar men även glada!
Snutt. 
Tog inga bilder på mig och maria, eller bara maria med min kamera, kanske kan ta ifrån hennes blogg om hon lägger upp!

Ja jag kommer sakna alla, men förhoppningsvis så syns vi snart igen! Det där var lite bilder, några är tagna med kameran och några med mobilen. 
Efteråt drog jag hem, bytte kläder innan vi åkte in till stan och åt på Sahara. Skapligt god mat där, mums.
Sedan åkte jag hem och packade lite inför kvällen, drog mig sedan till Ankarsrum! (Berättar mer om det i nästa inlägg.)
Hare gött,
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

fin du är :D skapligt fin klass det varit :) kommer nog sakna dem :(



SVAR: haha, dökul :D fast du var nog liite bättre än mig iaf (A)



skapligt många minnen med bilderna! helt sick! <3

2011-06-19 @ 17:24:58
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0