Snabba Ca$h

Jag dog lite när jag såg Snabba Cash asså.
Den var fett bra, eller tjockt nice! + att jag dog lite extra eftersom Joel Kinnaman är en gryyym skådespelare med ett utseende av guld, *-*
Det blir att titta på den ikväll med, får liksom inte nog.
Nuuuuu, ska jag snart kolla på filmen, är så sjuuukt trött så det finns inte. Jobbade ju från 10-6 typ, och jag hade inte sovit nått i natt, men ska inte jobba förens på måndag nästa gång, sköööönt det!
Ska sluta gnälla nu och maka på min feta röv till sängen, lägga mig ner och kolla film! 
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Sophie' PH♥TO

- tack gumman :) <3

2011-06-23 @ 00:03:12
URL: http://likesofiie.tk
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Svar: Jag var en cooling som en unge :D hahaha! var dökul att kolla igenom massa sånt, som när jag gick på dagis och de hade såhär "intervju" om nåt arbete och de fråga nåt så stod det som svar ibland: nickar

o så, hahah! xD skön unge!

poss!

2011-06-23 @ 22:39:38
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0