Sunshine

Hellu! :)
har precis gjort två bokrecensioner, vilket jag hoppas gör så att jag kan behålla mitt betyg i svenska.
Har läst Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma och Utvandrarna - Vilhelm Moberg.
Om jag kunde drömma har jag redan läst flera gånger, men kände att jag ville göra bokrecension på den iaf.
Utvandrarna var rätt bra faktiskt. Min favrotidel i boken var nog när de låg i sina kojor på båten, då man fick följa deras tankar om Amerika och Sverige, det kändes liksom som om man fick lära känna dem bättre då.
Har även pluggat lite på engelskan, vi har prov på onsdag. Suck. Inga ord fastnar i hjärnan just nu...

Anyways, drar mig ut och solar lite ;)
Återkommer nog senare!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0