Up, up, here we go

Idag chillade vi med lite städning, filmen The Hang Over och fotboll mot lärarna, duktiga som vi är vann vi med 7-2 :)
Grattis till er som var med!
Nu sitter jag här helt spänd och förväntansfull. Ska duscha sen så jag kan fixa mina naglar, vill inte göra dom innan jag duschar, då kommer allt förstöras. Lägger upp bild när de är klara!
I morgon är det dags. I morgon slutar jag grundskolan. Helt sjukt vad tiden går, det känns som om det vore för några månader sen jag började 7:an...
Ååhhh, nervositeten stiger.
Och efter avslutningen i morgon ska jag och pappa in till stan och käka på Sahara, gott! Efter det ska vi åka och hämta min mobil på OnOff som vi beställde i fredags.
Återkommer senare med ett inlägg + lite bilder från fotbollen tror jag. Tog massa kort med Marias kamera så får snatta några från henne!
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0