yeah, yeah, yeah, I wanna see you tonight

Hej igen, hehe :)
Efter "middagen" i fredags gick jag ju på stan med Linnea och Becca. Detta linne och dessa smycken köpte jag:

Linnet på bilden, som även är dagens outfit igår (lördags), var det jag köpte

armband

örhängen
örhängen, vet dock inte vilka jag ska ha på fredag, men de är sådant som märks

Senare på kvällen i fredags tittade jag mest på tv, men satt även lite smått vid datorn.
På lördagen började jag dagen med en lite sovmorgon innan jag gick upp och fixade i ordning mig innan jag och mamma åkte iväg till lite olika affärer. 
Fick bland annat dessa converse av mamma som tack för att jag är barnvakt på kvällen när hon och hennes man går och äter, de firar sin 10års bröllopsdag :), Grattis till dom!
Fett coola, tycker jag personligen då!

Så på kvällen satt jag och min lillasyster och spelade lite olika spel innan det var dags för henne att gå och lägga sig. Kvar var jag, vaken, och tittade på tv. Fastnade på Godzilla, haha, sämst film men fanns inte så mycket annat att titta på just då. Gick sedan och la mig kring klockan 11. Läste ut boken som jag börjat i dagen innan, somnade sedan kring 12.
Idag har vi mest tagit det lugnt. Köpte även hårfärg i går, så färgade mitt hår först mörkt sedan slingor. Blev rätt coolt, haha :)
Mitt hår är helt ofixat på denna bild, enbart färgat. Många olika nyanser i mitt hår, det gillar vi!
Åkte sedan hem till pappa igen kring fyra, och nu sitter jag här, bloggar för fulla muggar, har nyss käkat lite glass och jordgubbar. Lyssnar även på CM, i morgon blir det skola som vanligt, och snart slutar vi. Bara en vecka kvar nu, eller rättare sagt 5 dagar. Nervöst!
Ska sluta nu, vi hörs senare eller i morgon!
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SVAR: snyggaste bilderna ju (Y) jag vill dit igeeeeeeen :( ta mig dit tack?!

2011-06-12 @ 21:40:33
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Sophie'

Åh snygga Converse :D

och håret är jättefint, ge mig :D <33

2011-06-13 @ 16:53:07
URL: http://likesofiie.tk
Postat av: Emma

Balla converse! :)

2011-06-14 @ 18:06:03
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0