Ankarsrum

haaallååja :)
Nu är jag hemma efter en underbar helg i Ankarsrum.
Fredagen spenderades med dom bästa; vickan, frida, erik och jimi.
Massa skratt och prat, blandat med lite film = underbart!

På lördagen drog dom hem, men jag stannade kvar hos min fru. Vi städade och fixade disken innan vi drog oss till affären. Köpte lite choklad innan vi drog hem och tittade på Two And A Half Men, störtskön serie!
Lite senare tog vi cykeln till lekparken, snackade lite och sådär, innan vi drog hem o käkade och tillsist spelade vi wii samt film.
Idag drog jag hem kring klockan 3, buhääh :(
Sitter här just nu, har nyss käkat typ. Väntar på att första säsongen av Jersey Shore ska komma hem, puss på det.
Aja vi hörs barre.
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0