Bio

Tjabba.
Kände att jag var tvungen att blogga lite nu när jag har folk som tjatar på mig (syftar på Erik da biff) :)
Hur som helst, skolan idag var rätt seg, men ändå kul. Umgicks med dom bästa, like usual! Känner att det börjar bli en vana nu, inte mig emot dock! Dom får mig att må bra, heuheu.

I morgon blire att vara i skolan fram till lunch typ, eller efter klockan 1, sen drar jag, Mi och Tullan till Linköping för att kolla på NEVER SAY NEVER 3D, ser fram emot det! :)
Hört att den är bra, så får väl hoppas på det bästa. Dock har intresset för JustinBieber svalnat, ooohh intresseklubben antecknar...

Anyways, sitter och tittar på CSI nu, eller det är snart slut.. = nu. haha, sen blire big brother vid tio, med andra ord om en timme :)
aja, kanske inte blir någon blogguppdatering i morgon kväll eftersom jag kommer vara hemma sent. Meeeeen, kommer skriva om filmen någon dag!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0