NSN 3D

Igår var jag ju i Linköping som ni säkert vet. Fick ledigt ifrån skolan de två sista lektionerna. Innan vi kunde åka skulle Mi till tandläkaren och Tullan till sjukgymnasten. Efter det åt vi lite innan vi åkte iväg till Linköping.
Skön resa dit, mycket skratt och vi var extremt uppspelta. Fjortis dunk, Justin-dunk och lite annat smått och gott fick det bli i stereon.
Resan tog lite längre än väntat tack vare att vår härliga chaufför inte hittade så bra, haha.
"Sväng till höger... eller jag menar vänster!" "Vart?!" "DÄR!" "DU KAN INTE PEKA, JAG SER INTE VART DU PEKAAAAAR!"
haha jisses, så fel det kan bli ibland asså :))

När vi väl var framme i Linköping gick jag, Mi och Tullan runt lite innan vi drog in på Burger King och käkade lite.
Vi satt där och snackade tills klockan närmade sig fem över fem. Med stora leenden på läpparna drog vi ner till SF-bion.
Väl där inne var det smockfullt, seriously! haha, dock skulle inte alla på NSN, (a)
Vi köpte varsin dricka innan vi gick bort till salong 1 där filmen skulle visas. Det dröjde cirka 15 minuter innan de började insläppet. Med stor besvikelse fick vi inga 'purple-glasses' som de hade på biograferna i utlandet.. vi fick nöja oss med svarta.. suck. -.-

Filmen drog i gång och jag dog. 143575643 gånger om ungefär.
Jag hade höga förväntningar, men det var WAAAAAY over mina förväntningar asså! Trodde inte att det skulle vara SÅ bra som den var.
Mitt intresse för Justin hade svalnat, men i går påmindes jag om varför jag började gilla honom från första början. ♥
Handling.. ja, vad vill ni höra? haha jag vill gärna inte avslöja den för alla. Men en självbiografi om hans liv från när han var liten till nu. Många klipp av de som visades har man sett över 2347389 gånger, men de var fortfarande lika underbara att titta på. Det jag älskade... var att det även fanns klipp man ALDRIG har sett! Jag är mållös. Helt över mina förväntningar. Se den. Man behöver inte vara ett fan för att se den.. Dreams DO come true, just Never Say Never
Kuk Harrell, inte många som heter det ;o haha ifrån Justins skiva btw.
utanför bion.
glada Beliebers. Fick inget kort på Tullan dock haha :)
biljett och brillorna! ;)
bilderna är tagna idag, inte igår. Skapligt snygg man var med brillorna på sig haha.

När filmen var slut var vi sugna på att ta nästa föreställning.. bara för att se den en gång till, men så blev inte fallet haha. Vi mötte upp de andra två och vi drog till bilen. Åkte till Maxi (vilket tog långt tid.. haha) sedan åkte vi hem. Först var man fylld med överskottsenergi men ju längre tiden gick, desto tröttare blev man. Kom hem kring 11 ungefär. Tvättade bort sminket innan jag satte mig vid datorn o chattade med Jimi som saknat mig något enormt. Hahha neej, skoja bara. har faktiskt ingen aning.
Anyways, gick o la mig tjugo i tolv, vilket var en dålig idé märkte jag i morse (a)
Blev lite segstartad, men kom upp tillsist.

Nu har jag lagat mat och käkat. Dags att plugga ÄNNU mer, duktig jag känner mig ;o haha. Har svenska prov i morgon, historie prov nästa fredag och hkk redovisning nästa torsdag. suck. haha :)
Vi hörs senare, Duck duck duck duck, kvack kvack kvack kvack ZOOOOOOM!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0