översociala konversationer♥

haha hejsan :)
Gårdagen var hur seg som helst, men kvällen blev lyckad. Tittade på en film innan jag var social mot folket på msn, o Erik och jag har hittat vår starka sida, Översociala konversationer. haha, så kul man kan ha ibland asså. Dock tog det på krafterna, men vi samlar mer inför en omgång i kväll!

Anyways, funderar på att dra en film innan jag ska käka och dra ner till zumban. Har inte varit med på två gånger på grund av skada och att jag varit hos Vickan :) hähä, dock fungerar inte mina knän mycket bättre sen jag var i boda borg med vickan, gjorde sjukligt ont att krypa i tunnlarna 23742398 gånger om o_O
yeah, vi hörs suckers :D
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0