another sleepless night

hejsan,
idag är det tisdag och jag är trött som fan... 
Drömt massa inatt, och vaknade vid halv fyra ungefär, kunde knappt somna om. 
I skolan idag började vi med att vara på badplatsen. De "nyblivna" sjuorna som ska börja till hösten var och hälsade på, därför fick inte niorna vara i skolan ;)
Vi var då på badstranden och spelade volleyboll och så, jag badade även för första gången i år hähä, rätt kallt o så.
Sen gick vi tillbaka till skolan och kollade på en film i aulan, kommer inte ihåg va den heter, men den handlade typ om en familj, eller de låtsades vara en familj, som skulle sälja massa saker hela tiden, rätt knäpp film. 
Sen hade vi vanliga lektioner, idrott, lunch, musik och engelska.

När jag kom hem åt jag en macka innan jag försökte avsluta mitt bild-projekt. Är nu ÄNTLIGEN klar.
Hoppas att jag inte sänker mig till G igen, skulle verkligen vilja ha kvar mitt VG.
aja, funderar på att kolla en film nu, och kanske sova tidigt ikväll? hmm, vi får se hur det blir!
Vi hörs, hare gött.
Puss/J

oldpic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0