crazy woman

Torsdags: Skolan var okej, vi hade avslutningsmiddag som uppgift på hemkunskapen, gjorde hackelbakspotatis med fläskfilé inlindat i baccon + bearnaisesås. Som dukning hade vi en vacker blommbukett och näckrosvikning på servertterna. Grymt mysig middag må jag säga! :)
Direkt efter hade vi svenska prov i aulan, suck. Sista svenska provet i årskurs 9.. känns gött asså!

Fredags: Seg dag i skolan, men det gick ändå rätt fort ;o
När jag kom hem städade jag typ och åt lite mat. chillade sedan resten utav dagen.

Lördags: Släktkalas!!!!
haha, true. Var i Mönsterås på släktträff. träffade en hel del släktingar jag inte hade någon aning om vilka det var! nerå, eller jo, på sätt och vis. Men det var pappas kusiner, det var mer en kusinträff. Så jag träffade mina syslingar på pappas sida. Hade ingen aning om att jag hade en så söt sysling, haha! Han verkade as snäll, fast vi snackade dock inte..lol
Det var väldigt fint väder och jag hade några trevliga timmar :)

Söndag: Chilldag i solen, fyyyy fan va gött!
Nu blire Big Brother, återkommer.
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0