Göteborg, here I come

Hejsan!
Chilldag i skolan, skapligt soft och skönt. Började dagen med idrott, vi körde brännboll. Rätt kul så där, sen 2h och 20 minuters pass so/sv, seeeegt, men helt okej också.
lunch, gick omkring ute och pratade med Maria, myysigt! :)
Matte, gjorde absolut INGENTING. satt och snackade om avslutningen för det mesta med Ellen och gänget.
No, hade engelska istället eftersom vår no lärare är i göteborg :)
Sist men inte minst, teknik. Stod mest o hängde, softade osv. Men lyckades även skära mig på en träbit. LYCKAT YOSOFINE, JÄVLIGT LYCKAT!

När jag kom hem lagade jag lite mat innan jag gick ut med den kära hunden. Satte mig sedan i gräset på baksidan, kastade lite boll med vovven och skrev min packlista. Jag MÅSTE verkligen ha allt uppskrivet det jag ska ha med mig, annars funkar det inte. haha, ah sen började jag packa. Nu är jag klar, eller vissa saker måste jag lägga ner i morgon, hehe :)
Nu ligger jag i sängen, ska duscha lite senare och sen big brother.
Taggar som fan inför Göteborg i morgon, ska bli skapligt kul! Blogguppdateringen kommer ju suga med andra ord, kommer inte blogga på två dagar. om jag inte kan mobilblogga förstås ;)
Ha det gött,
Puss/J

and then there are times when it feels like I wrote every line.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0