I'll be alright, Gonna spread my wings and feel alive

tjosan i trosan :)
häärlig skoldag idag, dagen började dock inte bra, men slutade fantastisk!
På hemkunskapen städade vi lite typ innan vi satte oss ute i solen med bulle och saft (: Satt och snackade massa med vännerna, skönt. Dock slutade det med att vi (eller några) började gråta, vi snackade om skolavslutningen, och vi alla insåg att det inte var långt kvar tills vi slutar.. shit, tiden går fort nu.

När jag kom hem visade det sig att mitt H&M kort hade kommit! Toppenbra, då kan jag ju använda det i Göteborg. Åker dit om 5 dagar tror jag! Skolresa med B klassen också, C åker själva! ;)
Liseberg första dagen sen museum och egen tid nästa dag. Kommer hem typ 23.00 eller nått på onsdag :o
Tur att man är ledig torsdag-tisdag då! :)

Sitter här och lyssnar på musik, har matte prov i morgon, hoppas det går bra. Jimi sa att det kanske skulle vara ett lite annorlunda prov denna gång, hoppas på det.
Återkommer kanske senare,
Puss/J

You want a life in disguise, I prefer the naked truth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0