I'm not perfect, but I'm trying.

Tjoo, :)
Engelska prov idag, det gick ju.. som det gick. Hade inte tränat nått, men va fan, lärarna kan väl inte förvänta sig att vi ska plugga när det är lov, eller?
Fick även trevligt besök i skolan. Lilla Tomas kom och hälsade på, Skapligt kul, inte träffat han på några månader nu, ett trevligt återseende kan man säga :)

Lagade lite mat sen när jag kom hem, sen satte jag mig vid datorn.
Borde plugga lite inför matte nationella i morgon, men jag pallar inte D:
känner att jag inte pallar skolan alls nu liksom. Hmm, not good, inte nu när det är slutet o shit.

Aja, Big Brother sen, och tillsist sova. Skönt, är trött som fan.
Har ingen aning om vad jag ska skriva mer liksom, vi hörs nån annan gång.
Puss/J

fett seriös bild känner jag, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0