My Weekend

Hejsan!
Hemma hos pappa igen efter en härlig helg, fast den har gått alldeles för foooort :(
I fredags tog jag bussen in till stan, slappade istort sett igenom hela fredagen, var så grymt trött efter skolveckan och så.
På lördagen gick jag och mamma ner på stan. Bytte mina örhängen som jag fick i födelsedagspresent, ena pärlan var borta så fick ett par nya. Kollade även lite efter en skolavslutningsklänning men jag hittade ingen, hittade dock ett par skor. Så mina avslutnings skor är helt klara. Kanske inte så smart att köpa skor före klänning, men aja ;)
Sedan köpte vi glass och gick hem.
Resten utav lördagen blev att slappa, kollade även på Eurovision Song Contest på kvällen, har inte gjort det på dö länge, så kände att jag ville bryta det mönstret och kolla. Sveriges låt var ju helt okej så ville kolla och se hur det gick.
Eric Saade med låten Popular, hamnade på 3:e eller 4:e plats. Tror att Italien knuffade ner Sverige på fjärde plats på den sista rösten, men inte helt säker.
Aja, Sverige slipper nog kvala nästa år, vilket är bra :)

Idag(söndag) åkte jag och mamma till Rusta och kollade lite, alltid roligt att kolla omkring, hittade inget speciellt, men vi hade en mysig mor och dotter stund iaf :)
resten utav dagen slappade jag igenom, förutom mot slutet innan jag skulle åka hem till pappa igen. Hade vattenkrig med min äldsta bror och mamma. Jättekul, blev dock blöt som in i helvete xd
Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska nog ta mig en snabb dusch senare och avsluta kvällen med antingen filmen P.S I Love You (TV4 21.00, tror jag) eller Big Brother (TV11 21.00)
Hare gött så skrivs vi i kväll eller i morgon!
Puss/J
Bjuder på en bild på snyggingen själv!
Eric Saade, Popular

Kommentarer
Postat av: Norea

För det första så kom Sverige på 3:e plats, och för det andra så kvalar ALLA länder förutom the big 5! :)

2011-05-16 @ 12:22:35
URL: http://nonnoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0