omgz. what if the future Mrs. Bieber is following you on twitter? but wouldn't that be weird 'cause you can't follow yourself. duuuh. - TheBiebWorld @Twitter

Hittar alltid roliga saker på twitter nu förtiden! :)
Idag blev det ingen springning. Fyymig! Gick istället ut och läste i solen, skapligt jävla gött. Varmt och skönt var det också! Sen åt vi lite mat och efter det var jag inte sugen alls på att springa..
Har typ suttit vid datorn hela tiden efter maten, kollat efter snygga hår frisyrer till skolavslutningen. Åh hej va sugen jag blev på att gå Frisör-linjengymnasiet, och vilken jävla tur att jag bytte till det i stista minuten! :')
Har bestämmt att någon troligtvis får vara min försökskaninmåndag i skolan, ska fixa lite olika frisyrer. Får se om någon ställer upp!

Ah, har inte så mycket att tillägga, mer än att jag är trött och att jag alldeles strax ska dra mig till sängs
Sen i morgon följer jag nog in pappa eller lotta in till stan om de ska dit o handla lite, måste försöka hitta ett värmeskydd till mitt hår, plattången sliter så mycket på håret liksom :/
Vi hörs i morgon igen darlings!
Puss/J


Sjukt fina håruppsättningar, dock är dessa till bröllop och lite större event!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0