❐ Single ❐ Taken ☑ Secretly dating Justin, it's so secretly that Justin doesn't even know it

mysig rubrik, lol
Godmorgon alla underbara :)
Solen skiner och jag är på underbart humör! Lite senare blir det att plugga in headsetet i öronen och ge mig ut på en springtur. Har verkligen längtat efter det härliga vädret så jag kan ge mig ut o springa!

Igår blev det en tripp till stan, var tvungen att kolla efter en skolavslutnings klänning, hittade ingen såklart, så blir att kolla vidare i Göteborg när vi ska dit med skolan den 31 maj. Om jag inte hittar någon där ska familjen och jag åka till kalmar den 3 juni. Förhoppningsvis hittar jag nått, börjar blir nervös, vill ha mina skolavslutningskläder klara snart -.-
Aja, vi hörs senare, ska nog dra mig ut i solen!
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0