This used to be a funhouse but now it's full of evil clowns

Hejsan! :)
Hela förmiddagen låg jag ute i solen med en bra bok. Skapligt skönt, kände att det var det jag behövde för att bli lite piggare.
Efter maten följde jag med lotta in till stan, köpte deodorant och värmeskydd till håret + tuggummi hihi :)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och twitter typ.
I morgon är det skola igen.. vilket jag inte ser fram emot, pallar verkligen inte. Men antar att jag inte har något val.
Har inget mer att berätta, känner att jag snart ska ta mig en dusch, Vi hörs senare eller i morgon!
Puss/J

Deodorant, köpt på ICA kostade runt 40:- tror jag
Värmeskydd, köpt på ICA kring en 50-lapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0