we've got to work, work, to work this out

Hejsan hoppsan!
Vaknade typ klockan 10, gick upp med en gång och fixade mig, skulle börja jobba klockan 12.
men pappa o jag drog hemifrån vid typ tjugo över 11. Vi drog till en grusväg där jag fick testa på o koppla och växla o sånt. Ta det lugnt med kopplingen o allt. Skapligt kul var det, första gången jag körde bil! Det roliga var att pappa var riktigt förvånad att det gick så bra för att vara första gången :)

pappa körde sedan upp mig till jobbet, jobbade till klockan 6. Kom hem sen helt slut.
Nu sitter jag här och dricker coca cola och äter en klubba! Festlig lördag, huh? ;)
I morgon blire mer jobb.. men får lite extra cash till skolresan så va fan, mig gör det inget!
men men, drar väl till med en film sen innan jag går o lägger mig!
Sweet Dreams bitches,
Puss/J

min über snygga jobb-tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0