Kärlek är som vinden, du kan inte se den, men du känner den.

Hejsan! Inte bloggat på ett tag (IGEN) förlåt mig!
Har spenderat måndagen - onsdagen i Västervik med Patricia och Jimi. Skoj har vi haft, tack för dagarna!♥
förlåt fina du. Jag visste inte...

Resten av mitt höstlov ska nog spenderas hemma, lite filmkväll med en kompis och så. Ikväll ska jag och Lotta mysa till det ordentligt så fort hon kommer hem från jobbet. Ska tända lite ljus tills hon kommer hihi :)
Tror hon har saknat mig liiiiiite i alla fall!
Vi hörs någon annan dag!
x/J


Kommentarer
Postat av: anida

HAHA ja med, han e föööör snygg, de e sinnessjuukt!

2011-11-07 @ 23:19:21
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0