Dagens inköp

Tjosan!
Var i salongen idag, blev att färga både ögonfransar och bryn idag, sjukt skoj men pilligt!
Ögonfransarnas färg fick bli mörk, alltså svart. Har egentligen blonda fransar. Brynens verkningstid blev inte lång, ville inte ha så mycket effect, men tillräckligt så jag slipper måla dom!
Sedan drog jag till Åhléns och köpte...
Detta! Harry Potter-1-6 299:-, Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1 99:- (Allt som allt: 398:-)
Sjuuukt billigt! 7 filmer för 398:- är inte dåligt! mihih happyface på det! Har dessutom gått och trånat efter detta länge, o idag bestämde jag mig för att köpa det!

Nu sitter jag här, ensam och övergiven.. haha nejdå. Ska käka lite sen innan det blir o gå en promenad with a friend!
Ni får ha det så bäst, så hörs vi!
Puss/J


Kommentarer
Postat av: Maria

Harry Potter! :DDDD Liv utan Harry Potter vore som att konstant ha en crucio-förbannelse över en! :o Haha :) §§

2011-09-15 @ 22:11:49
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0