We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on

Hejsan!
Idag har varit en rolig dag i salongen.
Vi började morgonen med att göra en håruppsättning med flättekniken vi fick ispiration av i måndags och använda stylingsverktyg.
Detta blev mitt resultat:
Efter lunchen skulle vi ha varsin modell, för min del fick det bli min lilla syster!
Schamponerade-penslade inpackning-Massage-Styling va de saker vi fick göra på våra modeller, jätte roligt!
Hennes styling gjorde vi enkel, plattade hennes jätte lockiga hår och dekorerade med en utbakadfläta i luggen.
Resultatet:
Tog tyvärr ingen före-bild, men hon har i vanliga fall ungefär så lockigt som jag lockade på min uppsättning, så mycket roligt att få se hur det såg ut med platt haha :)

Kommentarer
Postat av: aniiida

sv: näämeeeen tjeeena josse!!.. haha visst är han, de är MIN MAN de! <3

2011-10-01 @ 17:44:05
URL: http://anidas.blogg.se/
Postat av: Maria

Åååh skapligt fin ju! :o :D Och jag beställer gärna tid! Haha! ;)

Poss! §§§

2011-10-01 @ 19:58:31
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0