na na na

Hejsan!
Seg och en ganska dålig dag för min del.
Pallade mig igenom skolan, gjorde en uppsättning som det troligtvis kommer bild på senare. Efter skolan blev det lite Åhmans-häng som inte slutade enligt planerat.
Tack underbara du för att du fanns där,  i love you bro.
Bild lånad från facebook.
När jag kom hem käkade jag lite mat innan jag åkte ner till affären och jobbade lite. Ska sommarjobba där i sommar så måste lära mig kassan. Gick riktigt bra faktiskt, :)
Nu väntas tv tittande och ja.. lite god sömn kanske!
Ha det gött,
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅH DU HAR SOMMARJOBB! ME TOO! DÅ KAN VI SPARA LES PENGAR TILL LE LONDON! :DDDDDDDDDD

2012-04-18 @ 18:45:23
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0