påsklov


How's everyone doing?
Förlåt för as dålig uppdatering, har inte haft orken denna vecka. Vi är i fullgång att öva inför Nationella proven som kommer snart, kill me already?
Men nu tänker jag fan inte tänka på det, FÖR DET ÄR PÅSKLOV! och jag har en hel del som ska göras denna vecka som kommer!
Söndag-Tisdag: träffa underbara Jeanette, som jag inte träffat på 1287421 år.
Tisdag: Fira fina Linnéa som fyller 17.
Onsdag: åka till mammi
Torsdag-Fredag: ULLARED!
Fredag: Fira min bror Mikael, han fyller 21.
Lördag-Söndag: chilla galet, ladda upp mig inför kommande skolvecka.

YEAAAH, har en del o göra, men ser fram emot allt.. räkna med en otroligt dålig uppdatering. + att jag vill träffa bästaste bästaste mate Maria snart. miss you like crazyyy.♥
Det var nog allt för nu, hörs snart igen.
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahahhahah omg dör lite halvt

2012-04-18 @ 18:41:55
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria

AAAAAAWEEEEEEEEEEEEL DU HAR NÄMNT MIG I DITT BLOGGINLÄGG! BLIR JU SUPERGLAD OCH HEDRAD OCH YEEEEEEEEEAH! I love you buddy - jag saknar dig :( och jag träffade dig idag ... fuck life :(

2012-04-18 @ 18:42:36
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0