Ullared

Hejsan!
Nu sitter jag här hemma i mitt rum och är trött som fan!
Det har varit en otroligt rolig vecka, först umgås med fina Jeanette, vilket var sjukt kul! Vi kollade bio, och hade allmänt underbart.
Sedan var jag hemma i ungefär en dag, packade och fixade i ordning till Ullared. Åkte till mamma på onsdagen och hade otroligt svårt att somna den kvällen haha.
Väl i Ullared shoppade jag loss som den galning jag är, tyvärr hittade jag inte riiiktigt allt. Utbudet av tröjor var ingen hit, hittade faktiskt ingen.
jumpsuit, 249:-
Bild 1.Örhängen blommor 25:-, pärlor 30:-, armband.. glömt haha.
Bild 2. Nivea bodylotion 35:-, Iphone plast till Monica&Anida 30:- st, Ögonfransböjare 40:-
Bild 3. Rakhyvel + blad (kommer ej ihåg priset)
Bild 3. Vår jacka 359:-
Bild 1. Klocka 129:-, strumpor + trosor (kommer ej ihåg priset)
Bild 2. Converse 599:-, tofflor 99:-, gympaskor 200:-
Bild 1. två par jeans, 129:- st
Bild 2. Bh 59:-, Bikini 59:- / del
Bild 3.randig tröja (Lindex) 129:-, 2 par linnen (kommer ej ihåg priset) linne (H&M) 149:-
Bild 4. Väskor, 159:- och 139:-
WESC hörlurar 259:-
Tavla 30:- (har själv satt i bilderna på mina killar.)
Ja det här är allt jag lyckades dra med mig hem, haha. Känner att det är en hel del i alla fall. Riktigt nöjd!
Nu ska jag snart försöka sova, ha det så bra så hörs vi mycket snart!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

ehe, vad skulle hända om jumpsuiten mystiskt försvann...?

UHLALALA, gillar tavlan ;) speciellt bilden längst bort, mitt hjärta smälter lite.. :o :')))))))))

2012-04-18 @ 18:44:12
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0