Heart on fire.

Livet är inte på topp just nu, har slitit som en gris på jobbet idag (ska inte klaga, det blir pengar iaf) men ändå, sjukt trött nu. Jobbade passet mellan 12-20.30 så rätt slut nu, inte fått sitta en enda stund, förutom under min lunch på 10 minuter. 

För övrigt orkar jag inte med alla personer som ska utnyttja folk till max, sådana som man vågar släppa in i sitt liv, för att sedan få det sönder rasat liksom. Jag orkar inte med dig längre.
Jag vill bara hitta någon snart, någon att dela livet med. Antar att jag ska sluta leta och bara leva livet tills han plötsligt går in i mig i en mataffär eller något liknande, precis som i filmer. suck.
I want a relationship like Lola and Kyle.
I've been crazy for you all this time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0