My weekend

Hej hopp!
Ber om ursäkt för att jag inte bloggade i helgen, men hade fullt upp! Så här såg min helg ut;
Fredags:
Bio med Herta. Åkte in till stan med tjugo över 3 bussen, gick lite på stan innan det var dags för bion. Köpte mig lite underkläder vilket var väl behövligt eftersom jag rensade garderoben i torsdags haha! 
Vid sex gick vi bort till biostaden och satte oss i väntan på insläppet till filmen. Kollade på Snabba Cash II, älskade varenda minut av den. Den var mer brutal, mer action, man kan säga att det hände saker konstant hela tiden! Se värd.
Gick sedan hem till mamma och la mig med en gång, sjuuukt trött!
Lördags:
hade vi grillfest med mammas kusiner och deras respektive. Det var riktigt mysigt och sjukt god mat! Kastade lite pil också, tjejerna mot killarna, och SJÄLVKLART vann tjejerna :')
Gick och la mig runt halv 2 ungefär och somnade snabbt.

Söndags:
Tog det lite lugnt, spelade tv-spel med lillasyster och chillade innan jag åkte hem till pappa igen. Passade på att ta mig en power-walk, mycket länge sen och det var otroligt skönt. Blev dock uppäten av myggorna, men äsch, sånt man får ta haha!

Måndag:
Idag var det dags för skolan igen. Kan ju inte säga att jag längtade, men sjuuukt mysigt att träffa alla fina vänner igen! Saknar dock Maria så sjukt mycket, träffade henne inte idag.. Blöö vi måste ses snart gumman! ♥

Det var nog allt för denna gång, återkommer kanske senare idag! Ha en bra fortsatt dag.
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

OMG DU SAKNAR MIG! JAG KÄNNER MIG SPECIELL!!!!! OMG, MY EMOTIONS!

2012-08-30 @ 18:18:44
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0