Julafton & Juldagen

Hej alla vackra där ute, bloggandet här är inte det bästa och jag har fått klagomål från några av mina fina vänner (<3) så tänkte att jag skulle ta tag i det..
Jag har spenderat mycket tid med min bejb och min familj, därför har det inte blivit mycket bloggande här. 
Nu har det även varit jul (lite sent men God Jul på er fina läsare) och snart är det dags för nyår. Peppar, då det blir att umgås med fina vänner, Älskling har tyvärr spelning på nyår så kommer inte kunna fira den med honom.. it sucks, men inget jag kan göra åt.
Tänkte visa lite bilder från jul osv,
Några bilder är från julafton som jag spenderade med mina bröder och lillasyster hos mamma och Patrik, och några är hemma hos pappa från juldagen med bejb, farmor&farfar, Görel&Göran och familjen, på juldagen firade även jag och bejb 4 månader och var hos hans syster lite på kvällen/natten, drack lite gott och spelade mario kart, underbart! ♥
 
Lite senare ska jag in till stan och träffa Emma i några timmar, shoppa något tills ikväll då blir det Torino med Patricia för att titta när bejb och Johnny spelar, ska bli mysigt! Vi kanske ses där, ta hand om er.
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0