17 februari 2012, In the salon

Bild 1. Dagens håruppsättning by me.
Bild 2. Detta beställde jag när ghd vad på besök hos oss, Plattspray och touperingsborste

Idag har det varit en ritkigt seg dag i salongen, rullade permanent hela förmiddagen, vilket jag inte tycker om, haha fast det gick faktiskt bättre för engångskull!
Efter lunchen gjorde vi en klippning, och ja, jag lyckades klippa mig på SAMMA STÄLLE som jag gjorde fredagen den 13:e, typical or what?
Känner mig väldigt duktig.. haha men nästa gång är det dags att börja klippa på helhår, LÄNGTAR!
as you can see, I'm a klant.

Nu är det i alla fall sportlov. Jag känner ett starkt behov av det faktiskt, behöver få lite tid att träffa mina underbara vänner och sova. Ska även försöka att sporta lite under lovet, det är ju trotsallt SPORTlov.
Ni får ha det så bra mina fina, så hörs vi någon annan dag!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Ellen

SVAR: Jag gymmar på tjust rehab. ;D Kram!

2012-02-17 @ 21:05:50
URL: http://ellenhjartamode.blogg.se/
Postat av: Maria

Skaplig boss du är då som lyckas göra på samma ställe, hehe! :D Och du är så duktig frisör juuu, blir stolt ju. :')

Och vad är det jag ser bakom grejerna du köpt...? Vad är det? SÅ SÖT DU ÄR! :') Du har kvar den! :') FINASTE JOSEFINE!! :') §

2012-02-17 @ 22:15:14
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: anida

SÅÅÅ JÄÄVLLA SNYYYYGG UPPSÄTTNING DITT TARD <3<3<3

2012-02-18 @ 15:50:26
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0