En pigg sjukling!

Hallå där i kylan! :')
Precis gjort mig redo för att dejta kudden, det får bli en tidig kväll tonight!
Inte riktigt helt botad från förkylningen, men pallade mig iväg till skolan idag iallafall! Och glad att jag gjorde det, var så skönt att snacka med sina underbara vänner igen! Att inte prata med någon kompis på 4 dagar, ni kan ju tänka er hur jag var idag då! ;)
Gjorde även min engelska redovisning idag, gick toppen! Bättre än väntat faktiskt eftersom jag varit sjuk och därefter inte tränat! Men jag blev nöjd ändå!
Ni får ha det så bra, så hörs vi snart igen!
xoxo/J



Kommentarer
Postat av: anida

heej snygging:DDD

2012-02-08 @ 21:50:59
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0