Maria Nila


Hejsan alla fina! En mycket trött tjej ligger i sängen och kämpar för att orka hålla ögonlocken öppna.
Inte bloggat på ett tag, har dels haft bloggtorka, och dels varit väldigt trött.
Igår var jag i Helsingborg med hela HV klassen (frisörer och stylister/hälsa skönhet) Vi var på Maria Nila's företag och hade kurs eller vad man ska säga! Mycket lärorikt och intressant, dock var de två sista timmarna väldigt sega då huvudvärken var som värst och magont bara växte!
Vi käkade sedan på Mc Donalds innan vi fortsatte vår färd hemåt. Vi åkte nog buss cirka 10 timmar fram och tillbaka, vilket leder till att man är otroligt utmattad!

Idag har varit en rätt seg dag, inte varit på humör och varit illamående nästan hela dagen, men jag tog mig igenom det i alla fall, duktig cheyy!
Som sagt, nu ligger man här i sängen, blir nog att sova tidigt ikväll. Sovit cirka 5 timmar på två nätter.. usch.
Det var nog allt för mig, vi hörs någon annan dag!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

FIN DU ÄR! :D Fint namn där också, Maria Nila. ;) HAHAH! §

2012-02-29 @ 19:51:58
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0