Monday.


Kom hem från skolan runt klockan fyra, efter en rolig busstur med mina nötter till kompisar :')
Så fort jag kliver innanför dörren lägger pappa ett paket på köksbordet från min mamma! En förtidig alla hjärtans dag present! Så tack mammi för denna godsak + en trisslott som jag TYVÄRR inte vann några miljoner på :/

Förövrigt hade vi prov i dag i salongen, gick väl sådär. Fick total blackout i början som vanligt, men det gick bättre mot slutet.
Sedan kom GHD, berättade lite om sina stylers (plattång/locktång) som vi även fick testa på sedan. Funderar på att beställa en styler lite senare, maybe till min födelsedag? Hur som helst beställde jag en FANTASTISKT bra touperingsborste och värmeskydd, :)
Det var min dag lite kortfattat. Har ni haft en bra dag?
Hörs senare,
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

CHOKLAD <3!!

2012-02-17 @ 22:13:08
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0