stop making a fool out of me

Hejsan!
Glömde blogga igår, då det var alla hjärtans dag. Kan säga så mycket att jag spenderade den hemma, helt ensam, med lite choklad hjärtan och ett evigt tittande på mina fem älskade pojkvänner; Niall, Louis, Harry, Liam & Zayn, ingen av dem kunde tyvärr spendera alla hjärtans dag med mig eftersom de var i Frankrike just då. It sucks, men smällar man får ta, haha ;)

(Bilden är från lägenhetsspelningen här i Sverige, Stockholm, i måndags 13/2-12)
Jag älskar dem,

Today har varit en bra dag, en kort och skön dag rättaresagt. Slutade 11.35, tog 13.20 bussen hem och sen jag kom hem har jag suttit och arbetat med nått fucked up svenska arbete vi har fått, tydligen någon liknande uppgift som kommer på nationella proven vi snart ska ha. jippi. Längtar. Not.
Är nu äntligen klar, har även fått i mig lite mat i magen, nu ska jag bara chilla hela kvällen, kolla 1D videos osv. Vi hörs någon annan dag,
xoxo/J


Kommentarer
Postat av: Emelie Gustavsson

Snygg blogg, allt bra? :)

2012-02-15 @ 19:29:53
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0