Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya

Hejsan alla fina! :')
Igår var jag i stan med min bonusmamma. Shopping och fixa naglarna stod på dagens schema. Superduper nöjd med mina naglar, och även nöjd med plaggen jag lyckades hitta + att de var på rea också! Blev några hundralappar fattigare, men helt klart värt det.
Denna söta topp från Vero Moda har jag kollat in länge, nu är den min. Endast 130:- ord pris 259:- ungefär
Har letat ihjäl mig efter mönstrade leggings, hittade ett par på Lindex för endast 99:-
Isadora Nr 47 Summer Red heter detta läppstift. 119:- på H&M. Älskar röda läppar, och mina andra läppstift har varit för rosa, så detta fick följa med mig hem. Även hört att det är riktigt bra så upp till bevis!

Detta var det som fick följa med mig hem igår. Nöjd och belåten är jag!
Senare blir det middag hos farmor och farfar, sen eventuellt fest om jag känner för det, annars blir det hemma o ligga i sängen och kolla igenom alla säsongerna av Degrassi: The next generation från början till slut, yayyy!
Hoppas allt är bra med er, vi hörs senare!
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0