Happy Birthday Mate§



Grattis på 17årsdagen mitt lilla monster!
Hoppas du har haft en toppen dag, (även att jag tyvärr inte kunde umgås med dig i skolan.. bajs att du fyllde år på en måndag! haha :( )
Men i morgon ska vi umgås för fulla muggar, ÄNTLIGEN får jag träffa dig igen! Sett fram emot denna dag mycket länge, saknar dig förjävla mycket! Nu börjar det låta som om vi inte träffats på 328472934823 år, vilket naturligtvis inte är fallet, men ändån..
I alla fall, jag känner att jag börjar komma av spåret här, så jag vill bara önskar dig en FANTASTISK födelsedag, med många härliga presenter!
Jag älskar dig och jag kommer alltid finnas här för dig, även om vi inte kan umgås lika mycket nu osv, vi får helt enkelt ta och ändra på det tycker jag!
Du&Jag mot världen. Då, Nu, Föralltid.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, vad fina bilder du har hittat! Tack världens bästa Josefine! :DDD Föralltid Båtsman, föralltid! §

2012-01-30 @ 20:54:26
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0